Det är Alla Helgona och jag är ett spöke.





Efter jag tittat på Tillsammans är man mindre ensam (gillade den, men gillade boken mer) gick jag ut ut med hunden. Det var mörkt och iskallt. Stjärnorna blinkade över hos. Av någon anledning gillar jag inte kyrkogården när det är mörkt. Det är det antagligen inte många som gör, men ikväll var det så otroligt vackert. Nästan alla gravar hade ljus. Synd att inte alla kunde få se det.

Sista natten nu, sen är det inte lov längre. Ska stanna uppe länge (försöka!) och sova länge (försöka!)

Kommentarer
Postat av: IDA

Gud vilka fina bilder! värkligen jätte häftiga. Jag är väldigt inponerad och stolt över dig. hihih puss <3<3

2008-11-02 @ 08:17:32
Postat av: Malin

Jag håller med Ida, värsta mäster fotografen ju :D woho!

2008-11-02 @ 16:33:10
Postat av: Madde

Jag håller med förgående talare! Du är GRYMT duktigt malin! Fortsätt med det :)

2008-11-03 @ 11:18:17
URL: http://krumelurpiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0