Nu blir det många sovmornar...



Igår var jag ocj ida på dans-audition på Lasse Kühlers dansskola i Stockholm. Vi, i alla fall jag, hade inga höga förväntningar för jag antog att det skulle vara ganska svårt. Jag antog rätt, det var till och med svårare än vad jag trodde men däremot mycket roligare än vad jag trodde det skulle vara. Jazz delen gick rent ut sagt åt helvete. Piruetter och utsträckta ben är inte min grej riktigt. Jag påstår inte att dans är min grej i huvudtaget, men det är så fruktansvärt roligt så jag bryr mig inte. Sedan var det street delen som var dubbelt så roligt. Bra musik, rolig koreografi och en ashet lärare! Hehe. Jag kunde inte ett enda danssteg, jag stog typ bara och garva. Men det var kul det med. Som sagt hade jag inte särskilt höga förväntningar.

Imorgon blir det skolavslutning. Så nu blir det många sovmornar...förutum när jag ska jobba då. Tiden har gått rasande fort och snart kommer jag sitta där i en gungstol och sticka yllekoftor åt barnbarnsbarnen. Ta vara på tiden vänner! Efter våran säkert glamorösa avslutning bär det inte till stan på äventyr. Vi har ingen aning om vad vi ska hitta på men vi kommer säkert på något. Måste tyvärr hem tidigt eftersom jag ska jobba dagen efter, det kan ta sig! Gå upp tidigt och baka bröd, jippiiee!

Kommentarer
Postat av: Maddelimadde

Haha, du är kul du malin :) jag gillar dig! skatta dig lycklig som har ett jobb iaf, och det kommer säkert att gå asbra! dock är jag lite orolig över att du har hand om brödbakningen, vi minns ju alla den gången när vi skulle laga tacos, om du förstår vad jag menar. :)

KRAMAR! jag längtar efter dig!

2008-06-10 @ 11:18:50
URL: http://krumelurpiller.blogg.se/
Postat av: Malin Rosina

Så jävla söt när vi var på toaletten på Mimmis skola: "Herregud, det har redan gått en timme på sommarlovet!"

HAHAHA! Det gäller att ta vara på varje minut ;)

2008-06-10 @ 18:14:55
URL: http://malinrasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0