Födelsedag, ingen dålig dag.








Idag fyllde jag sjutton år. Just nu känner jag ingen skillnad riktigt men jag är inte sexton längre i alla fall. Men jag är nöjd med denna dag. Först, väldigt tidigt, blev jag grattad av den härliga familjen. Sång och presenter. Som tur va kunde jag somna om eftersom alla kurser jag har på torsdagar har slutat. Så det blev en ledig dag. Till frukost drack jag Coca Cola Cherry som jag fick av syster Elin i present, mycket smakfullt. Dock blev det lite för mycket efter ett tag och jag försökte få resten av familjemedlemmarna att dricka upp resten. Alla avstod. Vad är det för fel på Coca Cola Cherry? Det är ju livets dryck! Jag drack upp resten i alla fall när jag träffade vännerna på bryggan. Vi åt godis, drack Coca Cola Cherry, körde Jag har aldrig.../ Sanning eller konka, och försökte grilla marshmallows. Vi misslyckades totalt. men marshmallows går att äta ändå! Vi satt där länge på den rutiga filten och blev  tvungna att kissa flera gånger på grund av Coca Cola Cherryn. En svår process, speciellt när man är tjej och när det inte finns några beskyddande träd omkring en. Men livet är ett äventyr! Jag badade också, hur härligt som helst! Sen cyklade jag hem med ljumna vindar som smekde mitt hår och med solen skinande i ryggen. Helt klart en godkänd födelsedag! Nu ska jag kasta mig ner i soffan och titta på Stolthet och Fördomar, en av mina absoluta favoritfilmer, som jag fick i present och imorgon blir det Fyrishov med vänner.

Kommentarer
Postat av: Malin Rosina

Det var jättemysigt, hoppas att väskan används flitigt :) Haha

2008-06-06 @ 18:22:04
URL: http://malinrasmussen.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack för en jättemysig kväll :D Det var skitmysigt och jätte gått!!!

2008-06-07 @ 10:23:12
Postat av: Madde

ETT STOOOOOOOOOOORT GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA STORTÅ!

2008-06-07 @ 15:58:36
URL: http://krumelurpiller.blogg.se/
Postat av: Madde

Förlåt att jag inte grattade dig på självaste födelsedagen, jag skäms! Men du vet att jag tänker på dig, och saknar dig som en fis! Jag får allt ta och komma till sigtuna och fira dig snyggo. Du är underbar och ännu mer underbar det vet du. Massor av kramar och massor av kärlek till min favorit.

2008-06-07 @ 16:05:53
URL: http://krumelurpiller.blogg.se/
Postat av: Madde

(och coca cola cherry är inte gott!)

2008-06-07 @ 16:06:42
URL: http://krumelurpiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0